söndag 23 november 2008

Helgen har gått för fort!

Jaa nu är de redan söndag kväll..I morgon är de jobb som gäller, känner ingen lust för de.. Skulle vilja vara hemma med Colin en dag till :) I helgen har vi åkt pulka o ätit snö iaf Colin :)

Han kan så mycket nu! Är så stolt över honom. Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade honom.

Har börjat pyntat min gran eftersom jag införskaffa mig en sån, en svart fin gran. Köpte belysning o en spira till den idag. Så fint så! Ska inte pynta för mycke heller för gillar att ha cleant hemma :)

Bina va här i lördags också o sa hej då :( För hon åkte till Thailand några timmar senare sååå fuskigt! Men hoppas du får de skönt där borta.. :) Vill ha mycke saker när du kommer hem..

Nää nu ser jag en snygging på tv ska spana på honom lite sen sova :P Natti!

Inga kommentarer: