torsdag 19 juni 2008

Min älskling 1år!

Idag fyller min älskling ett år! Det har gått så fort! Så nu är han stora killen! I dag kom gammelmorfar och morfar och mormor sen Isabell o Mickan hit. På söndag blir de riktigt kalas för Colin... Han fyller så tokigt nästa år fyller han år på midsommar! Först 2011 fyller han år på en vanlig dag.. Annars har de inte hänt så mycket.. Mitt rum har blivit klart! Vart jätte fint me tapeterna! Så nu e jag nöjd.. Colin kan tydligen klättra i trappor o fort går de.. hehe duktig han! Nu sover han trött efter idag.. Han träffar först sin mormor igen om 18 dagae! Har nog aldrig gått så långtid.Dom åker utomland den 25:e Jag och Colin ville ju också följa med! Men ska försöka göra de näst år..









1 kommentar:

Hanna sa...

GRATTIS! 1år.. oj va tiden går fort!