tisdag 8 juli 2008

Ska man ta upp bloggen igen?

Undra hur många bloggar jag har haft o lagt ner?

Läser så många andras bloggar så känns som om jag inte orkar skriva i min :)


I helgen har de varit power meet här i v-ås. Jag gick dit i lördags efter lite singstar o sånt hemma hos Bina! De var helt ok :) Dock kom jag hem så sent så var seg 2 dagar efter. Börjar nog bli för gammal för sånt där. Är ju inte van längre :)

Min lilla sötnos har hunnit blivit 1 år!!! Han e ju såå stor nu! Men ändå min lilla bäbis :)

På söndag åker jag me Mamma till Kilafors! Ska bli skönt att komma i väg.. :)

Vi ska även hämta en söt liten Hugo som mamma har köpt! Han har Ragges ögon säger mamma så de är nog lite Ragge i honom! För vi saknar våran Ragge så mycket! Tänker alltid när mamma kommer att Ragge kommer också! Sen kommer jag på mig själv att han gör ju inte de :(

Nää nu ska jag lägga mig så jag e pigg i morgon!

Lägger in en bild på min sötnöt o på lilla Hugo ;)




1 kommentar:

Anonym sa...

naw vilka sötisar båda 2 =)