fredag 11 juli 2008

Grattis Isabell

Idag fyller Isabell 2 år.. Så jag & Colin var där o lämna present o käka tårta.. Var mer för släkt idag, men jag o Colin räknas ju som de ;) I morgon är de kompis kalas och då ska vi dit igen! Blir mycke tårta för Colin inte bra!

Idag hämta mamma Hugo! Vart lite ändrade planer.. Han var ju hur söööt som helst... Och sååå liten! Colin ska kie kie hella tiden de är kisse han säger haha... Men han sa de även till en större hund när vi gick.. Så gullig min lilla Bäbis Älskar han mest av allt!

Nu i kväll efter Colin hade somnat slog jag på en film.. Har inte kollat på film så mycke på flera år men nu har jag kollat 3 helger i rad,hehe. Men då har jag haft sällskap me Biina men icke nu..

Tittade iaf på the last kiss.. Den var bra men hatar såna där slut.. Haha..

Varför vill man alltid att en film ska sluta lyckligt? Är de bara för att i film kan man drömma sig bort o önska att allt slutar bra och lyckligt? Sånt händer ju inte ofta i verkliga livet..Så när en film kan slutar som de kan göra i verkliga livet blir man ju bara sur. Där är ju ens fantasivärld där allt är perfekt!

På söndag åker jag o Colin till Kilafors.. Ska bli skönt att komma bort.. vi är där tills på fredag.
Så måste nog packa i morgon.

Har ni lagt märke till att jag ändrar mina och? Skriver både &,o , och haha varför gör jag de???

Haha aja de här vart ett långt inlägg men de var skönt att skriva!

Ha en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer: